تامی توبرویل، سناتور آلاباما، درباره سخنرانی سالانه جو بایدن در کنگره می‌گوید: نگران‌کننده‌ترین سوال این است که آیا رئیس‌جمهور بایدن واقعاً می‌تواند بدون خوردن بستنی یک ساعت سخنرانی کند؟

سناتور آمریکایی: بایدن واقعاً می‌تواند بدون خوردن بستنی یک ساعت سخنرانی کند؟

به گزارش قدس آنلاین؛ این سناتور آمریکایی در مقاله‌ای برای نیوزویک نوشت: امشب، جو بایدن برای ایراد سخنرانی در مورد وضعیت کشور به کنگره می‌رود. مشاوران کاخ سفید احتمالاً برای ماه‌ها تلاش کرده‌اند تا سخنرانی کاملی را ارائه کنند. مخاطرات نمی‌تواند بیشتر از این باشد: سال انتخابات است، محبوبیت جو بایدن در قعر چاه است، و اکثریت آمریکایی‌ها فکر می کنند که او برای انجام این کار خیلی پیر است.

وی در ادامه تصریح کرده است: از هر چهار آمریکایی سه نفر می گویند که کشور ما در مسیر اشتباهی قرار دارد. قیمت بنزین و مواد غذایی زندگی روزمره را برای بسیاری از خانواده‌های آمریکایی غیرقابل تحمل کرده و باعث شده بدهی کارت اعتباری به بالاترین حد خود برسد. این مرز برای تعداد زیادی از آمریکایی ها - جمهوری خواهان و دموکرات ها - به اصلی ترین نگرانی تبدیل شده است، زیرا امتناع جو بایدن از اجرای قانون، جنایتکاران، تروریست‌ها و کارتل های مواد مخدر را به کشور ما دعوت کرده است.

توبرویل نوشته است: جدای از اختلاف نظرهای سیاسی، مهم ترین نگرانی این است که آیارئیس جمهور بایدن واقعاً قادر به ایراد یک سخنرانی یک ساعته بدون استراحت و بستنی خوردن هست؟

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.