آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور روز جمعه(۱۸ اسفند) و به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی و همچنین دیدار با مردم استان، از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

هشتمین سفر رئیس‌جمهور به خوزستان؛ تحقق وعده‌های دولت با اجرای چندین ابرپروژه

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است، رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌ اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کردند.

افتتاح و بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، طرح غدیر برای آبرسانی به ۲۶ شهر و هزار روستای استان، کارخانه فولاد زمزم ۳، تصفیه‌خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین و همچنین طرح آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک، طرح‌های آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از هزار و ۷۰۰ روستا و آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی فدک با هدف تامین آب مصرفی شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستای منطقه نیز از برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

حضور رییس جمهور در مجموعه صنعتی پاک چوب شوش

رییس جمهور در نخستین برنامه سفر خود به استان خوزستان در مجموعه صنعتی پاک چوب شوش حاضر شد و از امکانات، تجهیزات و خطوط تولید این مجموعه در بخش‌های مختلف بازدید کرد.

مجموعه کشت و صنعت پاک چوب با هدف تکمیل زنجیره تامین، کاهش واردات و جلوگیری از خروج ارز از کشور اقدام به اجرای ۱۲ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری و کاشت ۱۰۲ میلیون اصله نهال اکالیپتوس کرده است که این امر علاوه بر توسعه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی زیر ساخت لازم جهت تامین مواد اولیه بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین خط تولید ام‌دی‌اف منطقه با ظرفیت سالانه ۴۰۰ هزار متر مکعب را نیز ایجاد کرده است.

مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد ریال روز جمعه با حضور رییس جمهور در شوش به بهره‌برداری رسید.

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با ایجاد جنگل درختان (اکالیپتوس) به مساحت ۵۵۰ هکتار در شهرستان شوش و ایجاد کارخانه ام‌دی‌اف خام و محصولات مرتبط برای ایجاد زنجیره کامل تأمین تولید از کاشت بذر تا نهال و کاشت درخت و پس از آن تولید ام‌دی‌اف خام و روکش توانسته گام مهمی را برای تأمین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید ام‌دی‌اف بردارد و وابستگی به واردات کم کند.

رییس جمهور: سیاست دولت تقویت بخش خصوصی است

آیت الله رییسی در آیین افتتاح مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با بیان اینکه سیاست و رویکرد محوری دولت سیزدهم سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است، گفت: تمام همت و تلاش دولت، ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی در عرصه کار و تولید کشور است.

رییس جمهور افزود: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

دستور ویژه رییس جمهور برای افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید شرکت پاک چوب شوش

رییس جمهور در حاشیه افتتاح طرح پاک چوب شوش و بازدید از بخش های مختلف این شرکت، دستورات ویژه ای را برای افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید و اشتغال این کارخانه صادر کرد.

 آیت الله رییسی روز جمعه در دیدار صمیمی با کارگران این واحد تولیدی و اطلاع از ظرفیت‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه این طرح مهم صنعتی، بر افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید و اشتغال زایی در این شرکت تاکید کرد.

طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون با حضور رییس جمهور افتتاح شد

اولین طرح «آبیاری نوین زیرسطحی هوشمند» با حضور رییس جمهور در مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

در طرح مکانیزه هوشمند قطره‌ای - زیرسطحی، آبیاری به شیوه مستقیم انجام و به ریشه محصول می‌رسد؛ در واقع آب به سطح زمین داده نمی‌شود و رطوبتی که در کنار ریشه است موجب صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش میزان بهره وری و توزیع مناسب کود و سم می‌شود.

رییس جمهور برای دیدار با مردم ایذه راهی این شهرستان شد

آیت الله رییسی در ادامه سفر خود به خوزستان، بعد از افتتاح چند پروژه اقتصادی برای دیدار عمومی با مردم ایذه راهی این شهرستان شد.

مردم خون گرم و مهمان نواز ایذه که از ساعت ها قبل در خیابان های مسیر حرکت رییس جمهور تا مصلای نماز جمعه برای استقبال از آیت الله رییسی حاضر شده بودند متناسب با سنت بومی و محلی خود از جمله آیین سنتی چوب بازی، ورود مهمان ارجمند خود را گرامی داشتند.

لحظه شماری مردم ایذه برای دیدار رییس جمهور

اقشار مختلف مردم ایذه از زن و مرد تا کودک و جوان، مشتاقانه در انتظار ورود آیت الله رییسی و دیدار با هستند.

مردم شهرستان ایذه روز جمعه ۱۸ اسفند از ساعت‌ها قبل در مصلای نماز جمعه این شهر در انتظار حضور رییس جمهور هستند.

توقف چند باره خودرو رییس جمهور در میان انبوه جمعیت استقبال کننده ایذه‌ای

مردم ایذه که امروز(جمعه) میزبان رییس جمهور هستند، با حضوری پرشور و گسترده در خیابان ها به گرمی و شکوهی خاص از آیت الله رئیسی استقبال کردند، به طوری که خودرو حامل رییس جمهور بارها در میان انبوه جمعیت استقبال کننده متوقف شد.

نه تنها خیابان های سطح شهر، محوطه مصلای شهر ایذه از جمله صحن و حیاط آن مملو از جمعیت مشتاقی است که آمده اند تا عهدی دوباره ببندند با آرمان های انقلاب و ثابت کنند که همچنان پای کار انقلاب هستند.

استقبال پرشور مردم ایذه از رییس جمهور

مردم ایذه روز جمعه به گرمی و باشکوه از آیت الله رئیسی استقبال کردند؛ رییس جمهور صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی وارد استان خوزستان شد.

رییس جمهور: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

رییس جمهور در جمع باشکوه مردم ایذه تاکید کرد: اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، تصریح کرد: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.