مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان از برپایی نمایشگاه بهاره با فعالیت ۱۴۰ غرفه در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره در لرستان با ۱۴۰ غرفه

به گزارش قدس آنلاین، بهمن جعفری، شامگاه جمعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بهاره در لرستان، گفت: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی استان‌های همجوار برپا شده‌ است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره لرستان با هدف توزیع اقلام اساسی کالاهای موردنیاز ماه رمضان و عید نوروز دایر شده‌ است، افزود: ۱۴۰ غرفه در این نمایشگاه کالاهای موردنیاز را ارائه می‌کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید به اینکه عرضه کالاهای تنظیم بازاری با نرخ مصوب در اولویت نمایشگاه بهاره است، عنوان کرد: پوشاک، خشکبار، گوشت و مرغ، کالاهای مورد نیاز شب عید مانند شیرینی و آجیل از جمله کالاهای قابل‌ عرضه در این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه‌ شده در نمایشگاه بهاره لرستان از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی نسبت به بازار برخوردار است، بیان کرد: اجناس عرضه‌ شده در این نمایشگاه قیمت‌گذاری شده‌ و قیمت کالاها در غرفه‌ها باید در دسترس مردم باشد.

جعفری با تأکید به نظارت بازرسان بر نحوه توزیع و عرضه کالا در غرفه‌های نمایشگاه بهاره لرستان، گفت: نمایشگاه بهاره در هفت شهرستان این استان نیز دایر شده‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کرد: نمایشگاه فروشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تا ۲۸ اسفندماه دایر است و هیچ‌گونه کمبودی برای عرضه کالاهای اساسی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.