معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: باید به سمت تکمیل چرخه خدمات در استان برویم و در همین رابطه استان آمادگی به کار گرفتن مزیت‌های بیشتری را دارد.

باید به سمت تکمیل چرخه خدمات در خراسان رضوی برویم

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد شنبه ۱۹ اسفند در جلسه گردشگری سلامت زائر که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه راهبری اقتصاد استان طی دو سال گذشته در ۵ عرصه راه‌اندازی شد که یکی از حوزه‌های آن قرارگاه اقتصاد حوزه زیارت، فرهنگ و خدمات درمانی زائرین خارجی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی‌ و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: در حوزه خدمات‌رسانی به زائرین خارجی ‌یک هدف‌گذاری کمی صورت گرفت که بر اساس آن بتوانیم ‌تعداد مشخصی از زائرین خارجی را در مشهد داشته باشیم.

وی گفت: در این راستا غیر از اهداف کمی، ‌مجموعه خدمات درمانی و تعرفه‌ها به نمایندگی وزارت خارجه و نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام شد که کار بدیعی‌ بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد متذکر شد: سند راهبردی گردشگری کشور تصویب شده اما ‌هنوز سند گردشگری سلامت به تصویب نرسیده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی‌ و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: باید به سمت تکمیل چرخه خدمات در استان برویم و در همین رابطه استان آمادگی به کار گرفتن مزیت‌های بیشتری را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.