مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی از امروز (۲۰ اسفند) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 آماده‌باش ۲۰۰۰ ناوگان حمل و نقل برون شهری کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، سید شهرام کهریزی با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی در کرمانشاه از امروز(یکشنبه) همزمان با سراسر کشور، گفت: این پیش فروش هم به صورت اینترنتی و هم در پایانه شهید کاویانی به عنوان پایانه اصلی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط برای ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد، افزود: ۲۰ درصد باقی مانده نیز در ایام نوروز و به صورت حضوری و غیرحضوری قابل خریداری است.

به گفته این مسئول، چنانچه در برخی مسیرها تقاضا زیاد باشد و بلیط تمام شود، حتما ظرفیت اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره افزایش قیمت بلیط سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: اگرچه هر سال به طور معمول افزایش قیمت بلیط را برای ایام نوروز داریم، اما امسال هنوز دستورالعملی برای افزایش قیمت نداشته ایم و چنانچه قیمت‌ها بالا برود مابتفاوت آن قبل از سفر از مسافرین اخذ خواهد شد.

کهریزی تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کرمانشاه که برای ایام نوروز در آماده‌باش هستند را نیز  ۱۷۶ دستگاه اتوبوس، ۸۳۱ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰۷ دستگاه سواری اعلام کرد و یادآور شد: ۲۲۹۰ راننده مسافری نیز پای کار هستند.

وی تاکید کرد: در کنار آماده باش ناوگان و رانندگان، پایانه‌ها نیز آماده پذیرش و جابجایی مسافرین نوروزی هستند و به صورت مستمر نظارت بر فعالیت ناوگان و پایانه‌ها انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.