معاون امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: هنرمندان تئاتر این استان در چهارمین جشنواره ملی تئاتر «سنگر» خوش درخشیدند و صاحب ۲ مقام برتر شدند.

درخشش هنرمندان خراسان رضوی در جشنواره ملی تئاتر سنگر

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اسکافی اظهار کرد: نمایش «چه کسی جنگ را آغاز کرد» به کارگردانی «یاسر موسی‌پور» از خراسان رضوی در دو بخش طراحی صحنه و نویسندگی در چهارمین جشنواره ملی سنگر حایز تقدیر شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: در پی برگزاری مراسم پایانی چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر که با حضور سرهنگ «سید مجید جوشقانی» معاون هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران برگزار شد، از نمایش صحنه‌ای «چه کسی جنگ را آغاز کرد» در دو بخش طراحی صحنه و نویسندگی نمایش قدردانی به عمل آمد.

وی گفت: کارگردانی و طراحی صحنه نمایش «چه کسی جنگ را آغاز کرد» را «یاسر موسی‌پور» و نویسندگی آن را «امین ابراهیمی» بر عهده داشت.

اسکافی خاطر نشان کرد: نمایش صحنه‌ای «چه کسی جنگ را آغاز کرد» برگزیده استان خراسان رضوی است که در رقابت‌های منطقه‌ای نیز برتر شناخته شد و بعنوان برگزیده منطقه به جشنواره ملی راه یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.