معاون اول رییس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی اظهار کرد: وظیفه شرعی و انسانی ما است که برای حمایت از آرمان فلسطین از جمیع توانمندی‌های خود استفاده کنیم.

مخبر: حمایت از آرمان فلسطین وظیفه شرعی و انسانی ما است

به گزارش قدس آنلاین «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور امروز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول، قرآن و رحمت واسعه الهی به همتایان خود در کشورهای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم در این ماه خجسته، با اهتمام و مساعی جمعی مسؤولین کشورهای اسلامی و با عنایت به آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام، در مسیر تعالی بشر و جوامع انسانی، گسترش معنویت و مهرورزی، تحکیم پیوندهای برادری میان امت اسلامی و ریشه‌کَن‌شدن ظلم در جهان، گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی افزود: متأسفانه در شرایطی این ضیافت واسعه الهی را جشن می‌گیریم که سرزمین مقدس فلسطین به عنوان بخشی از پیکره جهان اسلام، تحت شدیدترین حملات هوایی و زمینی رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی قرار گرفته و شرایط خطیر و حساسی را سپری می‌کند.

مخبر ادامه داد: وضعیت به گونه‌ای است که در برابر این حجم گسترده از کشتار و مصادیق بارز از نسل‌کُشی، هنوز مجامع بین‌المللی فعال در عرصه حفظ امنیت و صلح جهانی، به دلیل رسوخ سازمان‌یافته قدرت‌های غربی به ویژه آمریکا، نتوانسته‌اند مانع از ادامه جنگ و محاصره غیر انسانی در غزه شوند.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: در این میان وظیفه شرعی و انسانی ما است که به هر نحو ممکن برای حمایت از آرمان فلسطین از جمیع توانمندی‌های خود استفاده کنیم و ان‌شاءالله تجلی خروش ملت‌های اسلامی علیه جنایتکاران صهیونیستی را در مراسم روز جهانی قدس، شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.