مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در شهر زنجان آغاز شده که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

آخرین وضعیت طرح‌ نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، اصغراسماعیلی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین برای این طرح ها مدیریت و تلاش لازم را دارد، افزود: تاکنون زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تامین شده است.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال، ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است، گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد، تاکید کرد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

اسماعیلی افزود: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

این مسوول با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد، افزود: آورده متقاضیان و پرداخت به موقع تسهیلات توسط بانک عامل ۲ مولفه مهم در پیشبرد پروژه ها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان در بخش حمایتی هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد.

مدرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان در تحویل واحدهای آماده به تامین زیرساخت ها بستگی دارد، خاطر نشان کرد: بخشی از واحدهای مسکونی به مرحله اتمام کار ساختمانی رسیده است و با تامین زیر ساخت ها به متقاضیان تحویل داده می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.