نماهنگ «مردان خدا» با آهنگسازی زنده‌یاد «سیاوش نورپور»، با صدای «شهرام ناظری» و با تنظیم «فرنود الهامی» منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

ببینید/ انتشار نماهنگ جدید «مردان خدا» با صدای شهرام ناظری

قطعه «مردان خدا»، با بازخوانی شهرام ناظری، تنظیم جدید فرنود الهامی و اجرای گروه‌های موسیقی «ساجنار» و «دوچار»؛ بزرگداشتی برای روانشاد سیاوش نورپور از اساتید برجسته موسیقی کشور، به پاس بیش از نیم قرن تلاش او در زمینه‌ موسیقی فولکلور، مقامی و سنتی است. نورپور آثار ارزشمندی همچون «مهرنوشان»، «ده‌نگ دل»، «ارمغانی از باختران»، «جنگ جنگه وطنه»، «زمزم» و «سلسلۀ موی دوست» را از خود به یادگار گذاشته‌ است.

فرنود الهامی درباره اجرای قطعه «مردان خدا» گفته است: «مردان خدا» از تصانیف زیبا و ماندگار تنبور، یادآور اجرای گروه موسیقی تنبورنوازان «شمس» در دهه ۶۰ است. تمام تلاش من و دوستانم در این مجموعه، این بوده است که به حس و حال این تصنیف، لطمه‌ای وارد نشود. 

در این قسمت می‌توانید نماهنگ «مردان خدا» را ببینید:

هنرمندانی که در خلق نماهنگ «مردان خدا» با صدای شهرام ناظری، با یاد سیاوش نورپور حضور داشته‌اند، عبارتند از؛ تنظیم برای تنبور: فرنود الهامی، تنظیم سازهای کوبه‌ای: نبیل یوسف شریداوی، تصویربرداران و کارگردان هنری: پوریا شاه‌ابراهیمی، محسن رشیدی، تدوین: پوریا شاه‌ابراهیمی، مهیار مهرنوش، عکاس: محمد فریدونی، مدیر تولید: حسین فروزان، عکاس: رضا رجایی، طراح پوستر: ساره فالیزی، ضبط تنبور: مصباح قمصری، ضبط خواننده، دف و میکس و مستر: توحید وحید در استودیو «آوای کوچه باغ».

ببینید/ انتشار نماهنگ جدید «مردان خدا» با صدای شهرام ناظری

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.