کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی در استان بیانگر عبور امواجی کم دامنه از منطقه است که روز جمعه و شنبه موجب بارش در نقاطی از استان می‌شود.

آذربایجان‌غربی بارانی می‌شود

به گزارش قدس انلاین، یاسر اشتاد  با اشاره به اینکه امروز هوای استان پایدار است، افزود: بارش‌های خفیف و پراکنده ای توام با رعد و برق در نقاط مختلف آذربایجان غربی پیش بینی شده است که توام با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

وی بیان کرد: این بارش‌ها در ارتفاعات ممکن است به صورت برف باشد و در مناطق کوهستانی نیز موجب کاهش دید و مه گرفتگی و لغزندگی جاده ها شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هشداری در این زمینه صادر شده است و از شهروندان درخواست می شود تا روز شنبه از تردد در محورهای کوهستانی اجتناب کرده و در صورت تردد تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و

وی اظهار کرد: احتمال طغیان رودخانه ها و مسیلها نیز وجود دارد و لازم است شهروندان از اتراق در کنار رودخانه ها خوددداری کنند.

اشتاد با اشاره به اینکه دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲ و ۱۵ درجه سانتی گراد قرار داشت، گفت: در این مدت نقده با ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین و تکاب با چهار درجه زیر صفر سردترین شهر استان بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.