فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت یک سرباز وظیفه به نام «یونس محمدی» در درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد.

شهادت سرباز وظیفه پلیس کرمان در درگیری با اشرار مسلح

به گزارش قدس آنلاین، سردار ناصر فرشید گفت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه مأموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست مأموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه یونس محمدی به شهادت رسید و سرباز وظیفه "امید رضا دستجردی" از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: مأموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار فرشید با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید یونس محمدی به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اینکه حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.