رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع بیش از ۲۴۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در استان خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز، عرضه گوشت منجمد ادامه‌ دارد.

توزیع بیش از ۲۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در همدان

به گزارش قدس آنلاین، رضا بهراملو در بازدید از روند توزیع گوشت منجمد در یکی از مراکز عرضه، اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم بیش از ۲۰۰ تن گوشت گوساله منجمد و بیش از ۴۰ تن گوشت گوسفندی منجمد در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین پنج تا ۱۵ تن گوشت منجمد وارداتی با قیمت مصوب توزیع می‌شود، افزود: این برنامه در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه‌ دارد، به طوری که سازمان جهاد کشاورزی در ایام تعطیل نیز به ارائه خدمت می‌پردازد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه این مهم در سطح استان با برش شهرستانی عرضه می‌شود، تصریح کرد: در نقاط مختلف شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه گوشت منجمد وارداتی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه گوشت مرغ نیز مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: هیچ کمبودی در این بخش نداریم چراکه رکورد تولید مرغ با جوجه‌ریزی بیش از چهار میلیون قطعه‌ای در دی ماه شکسته شده است.

بهراملو جوجه‌ریزی اسفند را بیش‌ از سه میلیون قطعه دانست و گفت: هیچ مشکلی در تولید، توزیع و عرضه مرغ در استان وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده، اقلام اساسی اعم از شکر، برنج و روغن در دسترس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.