دونده المپیکی دوومیدانی با بیان این که دختران ایران تمام تلاش شان را برای موفقیت انجام می دهند، گفت: همین که به المپیک راه یافتیم اتفاق بزرگ رقم خورده است.

حضور در المپیک افتخار بزرگی است/ مردم برای دختران ایران دعا کنند

به گزارش قدس آنلاین فرزانه فصیحی در مورد از دست دادن فرصت حضور در مسابقات جهانی اسکاتلند، گفت: سهمیه المپیک من ۳ ماه پیش قطعی شد اما زمانبندی المپیک برای سهمیه رنکینگ ۳ هفته قبل از المپیک بسته می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل اجازه اعلام رسمی کسب سهمیه را نداریم اما حضور من در المپیک قطعی شده است. آن اتفاق تلخ و بزرگ بود و دوست داشتم در مسابقات اسکاتلند حاضر شوم. شرایط خوبی هم داشتم و اتفاق بزرگی برای ورزش کشور بود چرا که می‌توانستم به نیمه نهایی برسم.

دونده دوی سرعت کشورمان که برای حضور در المپیک مورد حمایت گراد قرار گرفته است، افزود: دوست داشتم فقط آنجا حضور داشته باشم و برای دختران ایرانی کاری انجام دهم اما متأسفانه نشد. کار سختی در المپیک در پیش داریم فینال صد متر فینال سیاه‌پوست ها است. امسال با سهمیه ای که خودم گرفتم عازم پاریس می‌شوم که کار بزرگی است.

فصیحی خاطرنشان کرد: فینال سختی است اما تلاش می‌کنم که بهترین خودم باشم. از همه می‌خواهم برای دختران ایرانی دعا کنند که با همه وجودشان تلاش می‌کنند تا موفق شوند.

دونده ملی پوش ایران در پایان گفت: برخی می‌گویند مدالت کجاست؟ من می گویم همین‌که به المپیک رفتیم، کار بزرگی است. خیلی‌ها آرزوی رفتن به المپیک را دارند. همین که به المپیک رسیدیم جای ستایش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.