امام جمعه سبزوار گفت: انتظار مردم از منتخبان مجلس دوازدهم، افزایش کارآمدی مجلس است که زمینه رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی را رقم بزنند.

امام جمعه سبزوار: انتظار مردم از منتخبان، افزایش کارآمدی مجلس است

به گزارش قدس خراسان، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: منتخبان مردم در کنار همدلی با قوا با تقویت نگاه‌های جمعی و فردی در ارائه ایده و طرح برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: منتخبان مجلس جدید از طرح سخنان اختلاف آمیز و ستیزه‌گری دشمن پسندانه دوری کرده و مراقبت کنند که کام مردم و فضای سیاسی کشور را تلخ نکنند که دراین صورت مجلس از کارایی لازم می‌افتد.

امام جمعه سبزوار گفت: منتخبان مردم با افزایش مراقبت‌ها از تهمت و افترا به دیگران و نیز از افتادن در تله‌های بداخلاقی و اختلافات دشمن شادکن دوری و با ارتقای بصیرت فردی و جمعی ، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

مقیسه با اشاره به انتظارت مردم از منتخبان مجلس، افزود: افزایش توجه به منافع ملی و امنیت ملی با توجه به تحولات منطقه، همکاری با دولت برای حل مشکلات مردم و افزایش همکاری با قوه قضاییه برای مبارزه جدی و واقعی با اژدهای هفت سر فساد از این موارد است.

وی اظهار کرد: تقویت مرکز پژوهش‌های مجلس برای ریشه‌یابی دقیق مشکلات با هدف اتخاذ راه حل‌های درست در حوزه‌های قانونگذاری و وضع قوانین کارگشا از دیگر مطالبات مردمی از منتخبان مجلس است.

امام جمعه سبزوار گفت: همچنین منتخبان مجلس دوازدهم با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز به نخبگان در حوزه‌های انتخابیه توجه ویژه داشته باشند و در ارتباط با مردم با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شوند و در راستای رفع آن تلاش کنند.

 مقیسه با اشاره به آغاز سال نو و عید نوروز گفت: صله رحم و دید و بازدیدها یکی از سنت های پسندیده این ایام است اما مردم توجه داشته باشند حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و افرادی که وضع مالی خوبی دارند از کمک به محرومان و نیازمندان غافل نشوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.