معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد گفت: ۳۲٠ تیم ‏در رقابت‌های فوتسال رمضان امسال با عنوان جام "برکت و کرامت" شرکت کردند که این عدد یک رکورد منحصر به فرد است و باید آن ‏را بزرگترین رویداد فوتسال شهری کشور دانست.

۳۲۰ تیم در رقابتهای فوتسال رمضان امسال مشهد باهم رقابت می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، سیدحسین غیاثی با اعلام این خبر افزود: رقابت‌های جام رمضان در سه ‏بخش مردان، بانوان، جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد ‏داشت.

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر ‏فوتسالی از مسابقات جام رمضان امسال موجب شد شمار سالن‌های محل برگزاری از هشت سالن به ‌‏۱٠ سالن افزایش یابد.

رییس سازمان اجتماعی و ‏فرهنگی شهرداری مشهد هم گفت: همچنین جایزه این رقابت‌ها ۷۵۰ میلیون ریال تعیین شده بود که با توجه به ‏افزایش تعداد تیم‌های ثبت‌نام کننده به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال میلیون افزایش یافت.

جواد کیانی با بیان این که مسابقات ورزشی در بیش از ۲٠ رشته ورزشی هر شب بعد ‏از افطار تا پاسی از شب ادامه دارد افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط ‏اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش و به ‏خصوص ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: جشنواره بزرگ ورزشی رمضان فرصت مغتنمی است تا در شبهای ماه ‏مبارک رمضان شهروندان با ورزش و امر ورزش همگانی آشتی کنند و با حضور در سالن‌های ورزشی ‏بار دیگر شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.