آئین افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد.

افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

به گزارش قدس آنلاین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آئین افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که پیش از ظهر امروز همزمان با افتتاح ۶۰۹۴ واحد نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن ۲۲ بهمن سپاه صاحب الامر (عج) در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ کلید خورد و در روزهای آغازین سال ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: بخشی از آورده مالی در این طرح به صورت شخصی و بخشی وام مسکن بود و در مسیر اجرا، مدیریت خوبی انجام شد که منجر به صرفه جویی و اتمام احداث واحدها با هزینه ۷۴۴ میلیون تومان شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ۱۷۶۰ نفر از فراجا در استان قزوین متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن هستند که در این راستا برای این مجموعه، ۸۶۸ واحد اختصاص یافته و تاکنون پروژه احداث آن ها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: ارتش نیز بیش از هزار نفر متقاضی مسکن دارد که تاکنون به ۱۲۰ نفر واحدهایی به صورت خودمالکی تحویل داده شده و پروژه احداث ۴۶۲ واحد نیز با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه درخواست داریم با توجه به شرایط اقتصادی موجود، سود وام مسکن در صورت امکان از ۱۸ درصد به ۹ درصد کاهش یابد، گفت: در روند اجرای پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید از ظرفیت بخش مهندسی سپاه استان به صورت کامل در استفاده شد که صرفه جویی ۴۱ میلیارد تومانی را به دنبال داشت.

وی مساعدت شرکت های گاز، آب و شهرداری را در پیشبرد این پروژه تاثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: پروژه احداث واحدهای مسکونی ۲۲ بهمن سپاه، تا به امروز ۹۸ درصد پیشرفت داشته و ان‌شاالله طی چند ماه آینده به متقاضیان جهت سکونت تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است در این پروژه ۱۶۸۵۶ متر مربع مساحت به کار گرفته شده که دارای۴ بلوک ۱۳۱ و ۱۳۲ واحدی و ۲ بلوک ۱۲۶ واحدی و فضاهای آموزشی و مذهبی و ورزشی است و هر واحد در متراژ تقریبی ۱۱۳ متر مربع احداث شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.