۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 973031

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در این شهر فعال شده است. 

۲ نمایشگاه بهاره در سبزوار برپا شد

به گزارش قدس خراسان، حسین شریعتمدار تهرانی اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها تا ۲۹ اسفندماه به منظور کمک به قشر آسیب پذیر جامعه، کنترل قیمت و تنظیم بازار آماده خدمت رسانی به همشهریان سبزواری است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار افزود: در این نمایشگاهها کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و شیرینی و برخی مواد غذایی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد به مشتریان عرضه می‌شود.

وی گفت: ساعت کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره ویژه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در سالن ورزشی شهید مشکانی میدان "نقابِشک" است و روز بازار ویژه ماه رمضان و سال نو نیز در مکان کنونی جمعه بازار، پایین تر از میدان نقابشک در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر فعال و آماده خدمات دادن به شهروندان است.

شریعتمدار تهرانی افزود: اداره صمت شهرستان و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف به صورت مستمر بر عملکرد واحدهای تولیدی نظارت دارند و اتحادیه صنف مبلمان و صنوف وابسته هم بر کیفیت محصولات ارائه شده در زمان تحویل کالا نظارت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.