سرپرست سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری (فاوا) خرم آباد گفت: نرم افزار "خرم آباد من" برای دسترسی آسان گردشگران به اطلاعات اماکن گردشگری و ستادهای اسکان نوروزی در دسترس افراد قرار گرفت.

فعال شدن نرم افزار خرم آباد من برای گردشگران نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، هانیه نصیری اظهار کرد: فعالیت این نرم افزار تحت وب بوده و با (کیو آر کد) قابل اسکن برای استفاده کنندگان است.

وی افزود: این نرم افزار شامل اطلاعات تمامی جاذبه ها، ستادهای اسکان مسافران نوروزی، اماکن گردشگری و تاریخی، پارک و هتل ها می باشد و مسیریابی را برای گردشگران تسهیل می کند.

نصیری بیان کرد: در "نرم افزار خرم آباد من" علاوه بر تهیه تورهای مجازی برای گردشگران، کلیپ هایی از مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی تهیه شده است تا مسافران ضمن آشنایی با این اماکن و جاذبه ها، انتخاب بهتری برای تعیین مقصد خود داشته باشند.

وی با اشاره به بارگذاری نقشه شهر خرم آباد به همراه اطلاعات مهمترین مکان ها برای گردشگران عنوان کرد: افراد می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی My.khorramabad.ir به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: همچنین اطلاعات این نرم افزار برای آگاهی گردشگران، در حاشیه تمامی بنرهای ستاد سفر درج و پوستر مجازی آن هم جهت بارگزاری در فضای مجازی طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.