۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 973165

کاوه رضایی با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر در دسترس مورایس قرار گرفت.

کاوه در دسترس مورایس

به گزارش قدس آنلاین، رضایی در مصاف با شمس آذر در ترکیب اصلی برای سپاهان وارد میدان شد، اما در دقیقه ۵۳ با مصدومیتی مواجه شد که مورایس را مجبور به تعویضش کرد.
این بازیکن به همین دلیل دو بازی اخیر سپاهان مقابل پیکان و سپس فولاد خوزستان در اهواز را از دست داد، اما حالا پس از چند روز استراحت و ریکاوری بار دیگر در تمرینات سپاهان دیده می‌شود.
کاوه رضایی فصل عجیب و پر فراز و نشیبی را تجربه می‌کند. او چندین مرتبه مسابقات مختلف را به دلیل مصدومیت از دست داده و در شرایطی که انتظارات زیادی از او وجود دارد، هنوز نتوانسته پاسخگوی آنها باشد.

رضایی البته فرصت زیادی ندارد. او که با وجود قرار گرفتن در لیست فروش زمستانی سپاهان به دلیل عدم وجود بازیکن باکیفیت در پنجره نقل و انتقالات در اردوی طلایی پوشان اصفهانی ماندنی شده، باید در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل همان نسخه‌ای را از خود در سپاهان نشان بدهد که سال‌ها در ذوب‌آهن، استقلال و سپس فوتبال بلژیک ارائه می‌کرد؛ در غیر این صورت جدایی او در پایان فصل از سپاهان قطعی خواهد بود.
با تمام این مسائل بازگشت کاوه رضایی در روزهایی که آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد همچنان مصدوم هستند، خبر خوشی برای کادر فنی سپاهان است و دست آنها را برای انتخاب ترکیب اصلی و تعویض ها بازتر می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.