۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 973169

ستاره ایرانی ژیل ویسنته دوباره گلزنی کرد تا شرایط خوب خود را نشان بدهد.

علیپور در یک قدمی مهدی طارمی!

به گزارش قدس آنلاین، علی علیپور که کمتر از یک ماه قبل نخستین گل خود در فصل جاری لیگ‌برتر پرتغال را مقابل استوریل به ثمر رسانده و در حضور تعویضی در زمین تاثیرگذار ظاهر شده بود، در جدال با براگا هم توانست درخشان کار کند و نمایش پرتلاشی در خط حمله داشته باشد که در نهایت هم توانست با یک گل زده این مسابقه را پشت سر بگذارد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که پس از گلزنی برابر استوریل در دو دیدار پیاپی دیگر هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت،  هفته قبل مقابل چاوز یکی از نفرات اصلی تیمش بود که عملکرد خوبی در خط حمله تیمش داشت تا صاحب امتیاز شوند و همین اتفاق موجب شد در تقابل با براگا هم فیکس شود و دروازه را باز کند.

تیم ژیل ویسنته که از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در زمین براگا به میدان رفته و به دنبال کسب امتیاز در این رقابت سخت از هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال بود، در شروع نیمه دوم نزدیک بود روی نفوذ علی علیپور به گل برسد که سیو دیدنی ماتئوس، گلر برزیلی حریف مانع از این گلزنی او شد.

علیپور در دقیقه ۴۷ با جای‌گیری فوق‌العاده در زمین حریف، از تله آفساید مدافعان براگا در رفت و پاس زمینی از میانه میدان را با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد، اما سیو دیدنی گلر برزیلی در موقعیت تک به تک نگذاشت تا گل تساوی توسط این مهاجم ایرانی به ثمر برسد.

تلاش بازیکنان ژیل ویسنته برای زدن گل تساوی بالاخره نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت بدست آمده را علی علیپور به‌عنوان پنالتی‌زن اول تیمش با شوت محکم زمینی از زیر دستان ماتئوس عبور داد و تبدیل به گل کرد.

علیپور که فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای ژیل ویسنته در لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده بود، در این فصل خیلی زودتر و با مدت زمانِ بازی کمتر توانست در دوازدهمین بازی فصل به این مهم دست پیدا کند و موفق به گلزنی مقابل براگا شود.

ژیل ویسنته در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک در زمین حریف خود شکست خورد تا ۲۸ امتیازی بماند و در رده نُهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد، اما اتفاق مثبت برای علی علیپور گلزنی دوباره‌اش در ۲۸ روز بود.

علی علیپور با گلزنی مقابل براگا تعداد گل‌های این فصل را به عدد ۲ رساند و حالا فقط یک گل با مهدی طارمی، ستاره پورتو و دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.