۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 973179

شهاب زاهدی در لیگ ژاپن توانست کارش را با یک پاس گل شروع کند.

شهاب زاهدی و اولین پاس گل یک ایرانی در جی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، شهاب زاهدی که در ابتدای فصل به پرسپولیس برگشته بود، توانست در مدت زمان حضور خود در این تیم، آمار ۶ گل و ۱ پاس گل در ۱۶ بازی لیگ برتری را ثبت کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم در ۶ بازی یک گل زده و یک پاس گل ارسال کرد.

او که در نیم فصل با پیشنهاد باشگاه فوکوئوکا ژاپن روبه‌رو شد، تصمیم گرفت با سران پرسپولیس برای جدایی صحبت کند تا اولین بازیکن ایرانی تاریخ جی لیگ باشد.

زاهدی که اولین ایرانی شاغل در جی لیگ است، کار خود در فوکوئوکا را خوب آغاز کرده و در اولین بازی خود برای این تیم ژاپنی موفق به ارسال پاس گل شد. در شرایطی که شهاب تعادل خودش را از دست داده بود روی زمین افتاده بود، بیخیال نشده بود و با پاس هوشمندانه خود، همبازی‌اش را در موقعیت گلزنی قرار داد تا اولین تاثیرگذاری خود روی یک گل را خیلی سریع به ‌ثبت برساند. 

شهاب که به‌صورت تعویضی از دقیقه ۵۹ وارد زمین شده بود، عملکرد خوبی داشت و با حضور در کارهای تیمی و پرسینگ، پس از اینکه ۳ بر صفر عقب بود، نشان می‌داد که برای تغییر نتیجه بی‌تاب است. او دو بار اقدام به شوت‌زنی کرد که هر دو بار ضربه او را  گو هاتانو دروازه‌بان تیم توکیو مهار کرد تا تنها اثرگذاری شهاب بر نتیجه بازی تنها همان یک پاس گل باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.