آیلار جامی ملی‌پوش پارا تکواندو ایران در فینال وزن ۵۲- کیلوگرم با برتری قاطع ۲۳ بر صفر مقابل حریف هندی خود موفق به کسب نشان طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

کسب پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندو ایران توسط آیلار جامی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک؛ در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو انتخابی قاره آسیا، آیلار جامی ملی‌پوش ایران در فینال وزن ۵۲- کیلوگرم با برتری قاطع ۲۳ بر صفر بر حریف هندی خود موفق به کسب نشان طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

همچنین لیلا میرزایی دیگر نماینده ایران در فینال وزن ۵۷- کیلوگرم مصاف حریفی از نپال رفت و در دیداری نزدیک نتیجه را (۴ بر ۵) واگذار کرد. میرزایی با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این رقابت ها پایان داد و از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌‎ای در بخش پاراتکواندو امروز بیست و هفتم اسفند ماه در شهر تای‌آن چین در حال برگزاری است. ملی‌پوشان ایران‌ با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور دارند.

بدین ترتیب تیم ملی پاراتکواندو ایران تاکنون موفق به کسب پنج سهمیه پارالمپیک پاریس شده است. مریم عبدالله‌پور در وزن ۴۷- کیلوگرم، سعید صادقیانپور در ۶۳- کیلوگرم، علیرضا بخت در ۸۰- کیلوگرم و حامد حق‌شناس در ۸۰+ کیلوگرم پیش از این جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کرده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.