معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از آمادگی پذیرش ۱۲ هزار نفر مسافر در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

آمادگی اسکان روزانه ۱۲۰۰۰ مسافر در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، یاسر قندهاری با اشاره به برگزاری جلسات استانی متعدد در راستای برنامه های ستاد اجرایی و خدمات سفر، اظهار کرد: از اقدامات صورت گرفته می‌توان به برگزاری دو جلسه استانی و تشکیل کمیته‌های ۱۴ گانه ذیل ستاد خدمات سفر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جهت هماهنگی‌های لازم هر کمیته با اعضایش حداقل دو و سه جلسه برگزار کرده است، عنوان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و اقدامات صورت گرفته استان گلستان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران عزیز در نوروز ۱۴۰۳ را دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان گلستان با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی، حفظ شئونات این ماه را امری مهم دانست و اذعان کرد: زمینه ارائه خدمات برای مسافران و گردشگران عزیز از طریق واحدهای گردشگری در بخش اقامت و پذیرایی با رعایت حفظ محرمات این ماه مبارک فراهم شده است.

قندهاری از برپایی تعدادی واحد پذیرایی با در نظر گرفتن شرایط ماه مبارک رمضان در محورهای اصلی استان، ورودی‌های شرق و غرب خبر داد و افزود: همچنین برای رفاه حال مسافران و گردشگران به تعدادی از واحدهای پذیرایی در تفرجگاه‌ها مجوز ارائه خدمات به شرط حفظ شئونات ماه مبارک رمضان داده شده است.

وی تشدید بازدید تیم‌های نظارتی در سطح استان را از دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: تمام این اقدامات در راستای ارائه مطلوب خدمات، جلب رضایت حداکثری مسافران و گردشگران عزیز و رعایت قوانین انجام می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان یکی از تاکیدات مهم وزرات خانه و استاندار را در این ایام نظارت بر سرویس های بهداشتی و نماز خانه ها عنوان کرد و افزود: تیم های نظارتی همه روزه این موارد را بررسی و در صورت وجود مشکل آن را به دستگاه های متولی اعلام می کنند تا مشکلات در سریعترین زمان حل شود.

قندهاری برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در سطح استان را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه گلستان سرزمین اقوام است بخش‌هایی با عنوان نوروزگاه مبنی بر معرفی آیین ها، سنت ها و فرهنگ های استان برای جذابیت بیشتر این نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان آمادگی میزبانی از ۱۲ هزار نفر مسافر در هر شبانه روز را دارد، تصریح کرد: در این ایام نمایندگان کمیته های چهارده گانه هر روزه در دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر برای حل بروز مشکلات ناگهانی و موجود حاضر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.