آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این مراسم که در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به استقبال فعالین رسانه استان کرمانشاه از این جشنواره، گفت: امسال ۱۵۴۱ اثر برای شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر به دبیرخانه جشنواره رسید که از صاحبان ۴۴ اثر برگزیده تقدیر شد.

صحرایی یادآور شد: در دوره قبلی برگزاری جشنواره در مجموع ۷۰۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.

به گزارش ایسنا، در این جشنواره که شامگاه ۲۷ اسفند برگزار شد، با رای داوران، در بخش خبر جواد الماسی، نازنین باباخانی و زهرا مرادی(خبرنگار ایسنا کرمانشاه) به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند و پارمیدا پاکراه هم شایسته تقدیر شد.

در بخش یادداشت جهانبخش زنگنه تبار، رضا کریمی و رویا متکیایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و کیوان دارابخانی شایسته تقدیر شد.

در بخش گزارش خبری هم مهسا رشیدی، پرستو قبادی و پرستو چمنی رتبه های اول تا سوم جشنواره را کسب کرده و جعفر جعفری شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش مصاحبه نیز آرزو کرمی، محمد ویسمرادی و شهرزاد سهیلی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و پرستو قبادی شایسته تقدیر شد.

هیئت داوران در بخش سرمقاله هیچ اثری را شایسته تقدیر و واجد رتبه های اول و دوم ندانست و شهره امیری را به عنوان نفر سوم جشنواره معرفی کرد.

در بخش تیتر این جشنواره مجید رحمتی، مصطفی آزادی و فرشته شایگانی رتبه‌های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.

رتبه اول و دوم جشنواره در بخش اینفوگرافیک نیز به ترتیب به مائده ریحانی و مهسا رشیدی رسید و جشنواره در دیگر بخش ‌رتبه‌ها برگزیده ای نداشت.

در بخش موشن گرافیک محدثه حاجی دائی، علی حقیقی و بیژن ابراهیمی به ترتیب رتبه های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند و مائده ریحانی شایسته تقدیر شد.

در بخش عکس نیز به ترتیب قدرت احمدی، حمید عزیزی خانقاهی و زهرا مرادی رتبه های اول تا سوم جشنواره را کسب کرده و مهسا رشیدی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گزارش ویدئویی خبری نیز اشکان باجلانی، پروین شهسواری و آرش امیری به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند و سمیه داردرفشی شایسته تقدیر شناخته شد.

 در بخش کلیپ هم مهراب زرع و شهرام دارابی به ترتیب رتبه های اول و دوم جشنواره را کسب کردند و جشنواره نفر سوم نداشت.

برگزیدگان بخش پادکست جشنواره به ترتیب فرشته قاسمی، علی زیستی و مهدیه رجبی معرفی شدند.

در بخش مستند گزارش هم محمد معین ابراهیمی، رضا جمشیدی و نسترن ترکمن رتبه های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.

برگزیده بخش ویژه جشنواره نیز آوا محمود آبادی معرفی شد.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه و اخلاق رسانه‌ای برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.