معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به حادثه سریال «سلمان فارسی» بیان کرد که اگرچه سازه‌های این دکور توسط بهترین‌های ایران ساخته شده بود اما دقت بیشتری در طراحی‌ها صورت خواهد گرفت.

دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»

چندی پیش طی حادثه‌ای سر صحنه سریال «سلمان فارسی» ۲ تن از هنروران این سریال جان باختند. سینما و تلویزیون طی فرایند تولید هنرمندانی را از دست داده‌ و حوادث مختلفی گریبانگیر این تولیدات شده است. آتش‌سوزی سریال «پایتخت»، انفجار سریال «معراجی‌ها» و حوادثی دیگر از این قبیل پیش از این خاطره‌های تلخی را برای گروه‌های فیلم و سریال رقم زده بود.

محسن برمهانی معاون سیما درباره اقدامات لازم برای امنیت هنرمندان در پروژه‌ها به خبرنگار مهر بیان کرد: اتفاق تاسف برانگیزی بود که ۲ تن از هنرمندان طی حادثه سریال «سلمان فارسی» به رحمت خدا رفتند و مصدومانی هم طی این حادثه داشتیم اما کسی که این بنا را ساخته و طراحی آن را انجام داده است، جزو بهترین‌های ایران است.

وی اضافه کرد: نباید این اتفاق صورت می‌گرفت و من به عنوان یک مسؤول رسانه ملی هم به خانواده آن مرحومین تسلیت می‌گویم و هم از قصورهای صورت‌گرفته عذرخواهی می‌کنم. این موضوع باعث شد ما دقتی جدی‌تر در طراحی دکورها داشته باشیم.

برمهانی با اشاره به حوادثی از این دست در سینما و تلویزیون، درباره سازه‌ای که اتفاق سریال «سلمان فارسی» در آن رخ داد، بیان کرد: این سازه‌ها سازه‌های سبک هستند چون قرار است ساخته شود و بعد جمع آوری شود. البته که باید محکم و مقاوم باشد و در این مورد هم می‌دانم که چنین ملاحظاتی به کار گرفته شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.