استقلال اینروزها اقتصادی می برد. به سبکی که به زعم خیلی ها دفاعی است. استقلال دو سه هفته است که توپ را به حریف می دهد و فضا را در اختیار می گیرد و در یک حمله کار را تمام می کند.

پاسخی که مجیدی به منتقدین استقلال داد؛ بگویید توپ را با خودش ببرد اصفهان!

حریفان استقلال در بازی های اخیر از سبکی که در برابر این تیم به نمایش گذاشته اند، خرسند هستند. به خاطر فوتبالی که ارایه کرده اند اما نتیجه را استقلال برده است و این همان چیزی است که جواد نکونام می خواهد. نمونه اش محمود شجاعی مربی تیم هوادار بعد از بازی با استقلال سید حسین حسینی را تحسین کرد و گفت: من جای باشگاه استقلال بودم قرارداد سید حسین را تمدید می کردم. البته که این واکنش ها موجب پاسخگویی مربیان استقلال هم شده است. مهدی هاشمی نسب در یکی از مصاحبه ها گفت: اگر به مالکیت توپ و تعداد پاس ها امتیاز می دهند، مبارک حریفان باشد.

استقلال در دوره فرهاد مجیدی هم به این سبک بازی می کرد و بازی های متعددی را اقتصادی برد. یکی از این بازی ها در برابر ذوب آهن در استادیوم آزادی بود. در کنفرانس خبری بعد از پایان بازی مهدی تارتار گفت: ما در بیشتر زمان بازی صاحب توپ و میدان  بودیم. وقتی به فرهاد مجیدی گفته شد که مهدی تارتار اینطور گفته است؛ فقط یک کلمه گفت. بگویید توپ را با خودش ببرد اصفهان. به زعم فرهاد مجیدی امتیاز گیری در فوتبال مهم تر از همه چیز است و حالا جواد نکونام هم همین دیدگاه را دارد. برای او کسب سه امتیاز از همه چیز مهمتر است.

مهدی هاشمی نسب در پایان بازی با هوادار اما به یک نکته مهم اشاره کرد. او گفت: استقلال در ۴ بازی اخیر خود در اسفند ماه به صورت فشرده بازی کرده و دو بازی در شهرستان برگزار کرده است. او نوید داد بعد از تعطیلات نوروز شرایط استقلال بهتر می شود. 

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.