فرماندار بجستان گفت: برای تحقق نام گذاری امسال‌ و استفاده از ظرفیت مردم برای رونق تولید باید کارگروه اندیشه ورز و نخبگانی در همه اداره های مرتبط با این امر در شهرستان تشکیل شود.

تشکیل کارگروه نخبگانی راهکار تحقق شعار سال در بجستان است

به گزارش قدس خراسان، حسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، بهره گیری از ظرفیت مشارکت آحاد مختلف و صاحب نظران را از ارکان تحقق رونق تولید برشمرد.

وی تصریح کرد: مسوولان اداره های مرتبط با این امر باید از ابتدای امسال با تشکیل کارگروه‌های اندیشه ورز در اداره های خود راهکارهای تحقق شعار سال و مشکلات مربوطه را بررسی کنند و نقشه راه داشته باشند.

فرماندار بجستان گفت: با توجه به آن که سال ۱۴۰۳ سال شروع برنامه پنج ساله هفتم توسعه است بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و صاحب نظران در توسعه اقتصادی این شهرستان نقش زیادی دارد و باید نقش مشارکت مردم در رونق اشتغالزایی و تولید پررنگ دیده شود.

حیدری افزود:امسال شاهد تحقق مطالبات مردم بجستان در بخشهای مختلف خواهیم بود که یکی از مهمترین آنها تکمیل و راه اندازی آب شیرین کن این شهرستان با صرف اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: افزون بر هزار جوان و مستاجر بجستانی طی امسال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهره گیری از تسهیلات ارزان قیمت صاحب مسکن می شوند و تمامی روستاهای دارای بیش از ۱۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او افزود:افزون بر ۵۰۰ خانوار هم در مناطق روستایی بجستان امسال با تسهیلات ارزان قیمت و با راه اندازی پنل خورشیدی از درآمد پایدار برخوردار می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.