کارشناس فوتبال گفت: انتظار زیادی از تیم ملی فوتبال هست که بتواند تیم ترکمنستان را شکست بدهد.

ذوالفقارنسب: انتظار از تیم ملی برای بردن ترکمنستان زیاد است

به گزارش قدس آنلاین، بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ترکمنستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: به نظرم تیم ملی در این بازی محک جدی می‌خورد. به هر صورت بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا مسائلی برای بازیکنان و مربیان به وجود آمده و شاهد تغییرات در ترکیب تیم ملی بودیم که نتیجه بخش باشد. به هر حال باید منتظر باشیم و بازی اول تیم ملی را در سال جدید ببینم و به طور حتم تغییراتی ایجاد می‌شود و آن موقع می‌توانیم اظهار نظر کنیم.  

ذوالفقار نسب درباره دعوت ۱۳ بازیکن جوان به تیم ملی  و تغییر نسل صورت گرفته بیان کرد: به نظرم کار مثبتی است و جوانان انگیزه بیشتری دارند و با توانمندی در مسابقات حضور می‌یابند و  به طور حتم از لحاظ روانی هم  بهتر بازی می‌کنند و مورد تشویق قرار می‌گیرند.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه به نظرش تیم ملی فوتبال می‌تواند به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود کند، گفت: تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی افزایش یافته است. به هر حال باید دید چه تیم‌هایی در این مسابقات حضور دارند و اصلا هیچ کس تصور نمی‌کرد که تیم ملی قطر بتواند ایران را شکست بدهد. باید منتظر ماند و دید که ملی پوشان کشورمان چه کار می‌کنند.  

او درباره اینکه به نظرش تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند از سد تیم ملی ترکمنستان عبور کند، گفت: اطلاعات زیادی از ترکمنستان ندارم و نمی‌توانم در این باره قضاوت کنم و حالا باید یکی ۲ بازی شان را دید و بعد قضاوت کرد. انتظار زیادی از تیم ملی  فوتبال هست که بتواند تیم ترکمنستان را شکست بدهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.