دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز رو در روی ترکمنستان قرار می گیرند که می توانند آمار خود را برابر این تیم افزایش دهند.

فرصت ویژه برای دو ملی پوش در دیدار با ترکمنستان

به گزارش  قدس آنلاین ، تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان امروز پنج‌شنبه و در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از گروه E رو در روی هم قرار می گیرند. ایران و ترکمنستان تاکنون ۸ بار برابر هم قرار گرفته اند که حاصل آن ۳ پیروزی برای ایران، دو پیروزی برای ترکمنستان و ۳ نتیجه تساوی بوده است.

در بین بازیکنان حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران، سعید عزت اللهی و سردار آزمون سابقه گلزنی به تیم ملی ترکمنستان را هرکدام با یک گل زده در کارنامه خود دارند و این دو بازی رفت و برگشت با ترکمنستان می تواند فرصت خوبی برای آنها باشد تا در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی، آمار گلزنی خود برابر این تیم را افزایش دهند.

در مجموع بهترین گلزن ایران به ترکمنستان، صمد مرفاوی به دو گل زده است. آخرین رویارویی دو تیم هم به سال ۱۳۹۴ بر می گردد که به میزبانی ورزشگاه آزادی، ایران توانست میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

دیدار امروز دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و بازی برگشت هم روز هفتم فرودین در عشق آباد انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.