فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: از مجموع بیش از هزار کیلومتر راه در حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن حتی یک کیلومتر راه دوبانده وجود ندارد و تردد در جاده های دوطرفه بردسکن به مثابه آتش زیر خاکستر است.

نبود حتی یک کیلومتر راه دو بانده در حوزه استحفاظی بردسکن

سرهنگ حسن شاکری عنوان کرد: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و تنها نیرویی که مرخصی آنها در تعطیلات نوروزی لغو است، پلیس است. 

وی گفت: طرح نوروزی پلیس‌راه از بیست و پنجم اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه با حضور 10 تیم گشتی در محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن با مساعدت فرمانداری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال اجراست .

شاکری بیان کرد: در طول ایام نوروز در کنار نیروهای پلیس‌راه، طرح پلیس یار بسیجی را به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و پیشگیری از حوادث جاده‌ای در طرح نوروزی داریم .

فرمانده پلیس راه بردسکن افزود : هدف پلیس جریمه‌کردن نیست؛ بلکه جریمه‌کردن برای رانندگان متخلف و هنجارشکن است. پلیس با قاطعیت در ایام تعطیلات نوروزی با این گونه رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور بردسکن به خلیل‌آباد وسبزوار، دارای ترافیک سنگینی است، گفت: رانندگان از هرگونه سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت بالا پرهیز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.