۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 974076

­رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از رشد یک درصدی جابه جایی مسافر با ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ نسبت به سفرهای نوروزی سال گذشته خبر داد.

رشد یک درصدی سفر اتوبوسی در نوروز امسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی اظهار داشت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا به امروز تعداد سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای بیش از یک درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین از ابتدای پویش چشم به راهیم تا به امروز، ۵۲ درصد مسافرین با اتوبوس، ۳۲ درصد با مینی بوس و ۱۶ درصد با سواری کرایه در بخش حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای جابه‌جا شده اند. ضمن اینکه ۶۲ درصد سفرها درون استانی و ۳۸ درصد برون استانی بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اثربخشی برگزاری پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی سازمان راهداری، ۹ هزار دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ راهدارخانه در ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

امانی تصریح کرد: معرفی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دومین سازمان کشور در شاخص‌های سرمایه‌گذاری، شفافیت و بهره‌وری نیروی انسانی دستاورد بزرگی است که طی سال ۱۴۰۲ رقم خورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.