فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که بعد از قتل یک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش، به استان بوشهر متواری شده بود، دستگیر شد.

جزییات دستگیری عامل قتل روحانی ماهشهری در عسلویه اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حیدر سوسنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان و مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار بر خودرو روحانی «حمزه اکرمی» شده بود، بعد از طی مسافتی در یکی از روستاهای خرمشهر با مقتول درگیر و با اسلحه کلت کمری وی را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شود.

سردار سوسنی افزود: با همکاری اطلاعاتی و میدانی مأموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر، مخفیگاه متهم در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه قاتل دستگیر و خودروی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: قاتل از اراذل و اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کیفری شامل یک فقره قتل، سرقت، حمل مواد مخدر و ۱۵ سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اولیه انگیزه خود از قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.