مدیر کل راه‌آهن خراسان گفت: قطارهای مسافربری در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه‌های قبل روزانه چهار رام افزایش یافته و به ۷۷ رام در روز رسیده است.

افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ افزود: در بازه فعالیت نوروزی قطارهای مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ریلی ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطارمسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: دربازه فعالیت قطارهای نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطارها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری افزود: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه‌آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجایی که در روزهای جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.