اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار صادر شد.

صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار

به گزارش قدس خراسان، سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: با صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی متقاضیانی که در قالب گروه ساخت دو نفره زمین دریافت و به تعهدات ساخت و ساز خود در موعد مقرر عمل نموده‌اند با اسناد صادره به همراه قراردادهای رسمی خویش به بانک مسکن جهت دریافت وام معرفی شدند.

محسن برزوئی افزود: قراردادهای رسمی قطعات واگذار شده که ۴۰۰ قطعه زمین برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در سایت ۲۱ هکتار واقع شده در توحید شهر سبزوار است، بعد از انجام مراحل اداری لازم از استان اخذ و تحویل متقاضیان شد.

وی گفت: برای رفاه حال متقاضیان و تسریع در پرداخت وام بانکی اسناد تفکیکی قطعات در کمترین زمان ممکن صادر و به بانک مسکن اعلام شد تا به جای اخذ ضامن از متقاضیان معرفی شده، وثایق لازم در اختیار بانک قرار گرفته شود و پرداخت وام در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار به سایر متقاضیان مسکن ملی که زمین دریافت نموده ولی تاکنون به تعهدات خود برای اجرای فونداسیون عمل ننموده‌اند توصیه کرد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی و خانه دار شدن با استفاده از امکانات ویژه تخصیص داده شده توسط دولت و همچنین برای جلوگیری از حذف ناگزیر از طرح، هرچه سریع‌تر نسبت به انجام تعهدات خویش اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.