کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان برای روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) سرد و بارانی پیش‌بینی شده و نسبت به امروز تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی در روز طبیعت

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: این کاهش دما بیشتر در مناطق شمالی و کوهستانی و همراه با بارش‌های پراکنده در نواحی مختلف خراسان رضوی همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوا امروز خراسان رضوی تا صبح فردا، یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت و از ظهر دوباره روند کاهشی خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب استان در ۲ روز آینده است که این پدیده در مناطق جنوبی و مستعد همراه با احتمال خسارت رخ خواهد داد.

غیوری خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای منفی سه و سرخس با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌ها بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲ تا ۱۶ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۲ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۶ تا ۱۹ درجه در نوسان خواهد بود.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.