مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله‌ی نقلیه و خروج یک میلیون و ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه از آغاز طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان

به گزارش قدس آنلاین غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه وارد گیلان شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از کاهش ۵ درصدی ورود خودروها به استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

به گفته نیک فهم، از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۶۸۸ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر - چابکسر با ۴۶۷ هزار و ۲۹۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۵۰۸ هزار و ۷۱۹ وسیله نقلیه بوده است، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۴۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز یکشنبه پنجم فروردین ماه با متوسط ساعتی ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

بر اساس داده‌های آماری از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان مربوط به محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۴۹ هزار و ۴۲۷ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور رشت - لاهیجان با متوسط تردد روزانه ۴۸ هزار و ۹۳۶ وسیله نقلیه در روز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.