رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت جاده‌ای و ترافیکی بکار گرفته است، گفت: مسافران نوروزی زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جاور صفاری ظهر دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه با توجه به پایان ایام تعطیلات نوروز، پیش‌ینی می‌شود محورهای مواصلاتی گیلان با افزایش حجم تردد وسایل نقلیه روبرو شود، اظهار کرد: به همین منظور پلیس راه تمام تلاش خود را به صورت ۱۰۰ درصد و با تمام امکانات برای تأمین امنیت جاده‌ای و ترافیکی در این ایام به کار گرفته است.

وی از حضور گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس راه در جاده‌های برون شهری خبر داد و گفت: پلیس راه استان با بکارگیری ۸۶ تیم گشت خودرویی و موتوری در محورهای خروجی استان و همچنین محل‌های منتهی به تفرجگاه‌ها، نسبت به تأمین نظم و تسهیل در امر عبور و مرور اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راه استان گیلان علت وقوع سوانح رانندگی روزهای اخیر در استان گیلان را واژگونی اعلام کرد و بیان‌داشت: خستگی و خواب آلودگی مهم‌ترین علت وقوع چنین تصادف‌هایی است و به همین منظور همواره به رانندگان توصیه شده تا در طول سفر به ازای هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه باید با صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت قوانین، رانندگی کرد از مسافران نوروزی خواست زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند.

سرهنگ صفاری در پایان به رانندگان توصیه کرد: در صورت بروز تصادف منجر به خسارت اگر وسایل نقلیه قابل حرکت بودند بدون درنگ آن‌ها را به سمت راست هدایت و سبب ترافیک و راه بندان نشوید و در صورت بروز حوادث منجر به جرح ضمن حفظ صحنه و ایمن‌سازی محل حادثه با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.