تقابل سرمرببان دو تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد از جذابیت‌های ویژه فینال لیگ برتر والیبال محسوب می‌شود.

انتقام‌جویانه‌ترین دوئل فینال حساس والیبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، دو تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد فردا در اولین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.  این بازی تقابل قهرمان دو دوره اخیر والیبال ایران و با فاتح جام سه فصل قبل خواهد بود که در نوع خود اتفاق جذابی محسوب می‌شود.

به جز حساسیت‌های معمول بازی فینال، برخی تقابل‌های فردی نیز در این جدال از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود. شاید مهم‌ترین دوئل فردی این فینال به سرمرببان دو تیم اختصاص دارد. جایی که در یک سمت بهروز عطایی به عنوان سرمربی فولاد سیرجان حضور دارد و در طرف دیگر محمدرضا تندروان مثل سال گذشته در قامت سرمربی شهداب یزد پا به فینال لیگ برتر گذاشته است.  

این بازی برای دو سرمربی یک جدال کاملا انتقام‌جویانه محسوب می‌شود. در این فصل از لیگ برتر دو تیم دو بار در دور مقدماتی به مصاف هم رفتند که در هر دو مسابقه فولاد سیرجان برنده جدال با شهداب بوده است بنابراین تندروان قصد دارد انتقام آن دو مسابقه را بگیرد و هت‌تریک قهرمانی تیم یزدی را هم رقم بزند.  

از طرف دیگر این فینال تکرار تقابل تندروان و عطایی در بازی پایانی فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران نیز محسوب می‌شود. فصل پیش عطایی هدایت تیم لبنیات هراز آمل را بر عهده داشت و تندروان در قامت سرمربی شهداب موفق شده بود او و تیمش را شکست داده و قهرمان شود. در نهایت باید منتظر ماند و دید که در فینال این فصل کدام یک برنده نهایی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.