۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 975467

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در ماه رمضان امسال، ۹۸۰ حامی برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان جذب شده است.

جذب ۹۸۰ حامی ایتام و محسنین در کرمان

به گزارش قدس آنلاین،  ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام انجام می‌شود تا زمینه برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم شود، گفت: در ماه رمضان امسال  هزار و ۲۴۴ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند که تاکنون ۹۸۰ نفر از این حامیان جذب شده اند.

وی ادامه داد: این حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی هزار و ۶۰۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: هم اکنون ۲۷ هزار و ۸۹۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند که به همت ۷۲ هزار و ۱۲۹ حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان کرمان، حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده دار شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.