در آستانه فرا رسیدن روز قدس پویش مردمی «لشکر قدس» در فضای مجازی تشکیل شد.

در آستانه فرا رسیدن روز قدس؛ پویش مردمی «لشکر قدس» در فضای مجازی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس و نیز تشدید جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، پویش مردمی «لشکر قدس» در فضای مجازی تشکیل شد.

کاربران فضای مجازی با انتشار مطالبی با هشتگ #لشکر_قدس پیرامون همدردی با ملت مقاوم فلسطین و نوار غزه، ضمن ابراز انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در صفحات شخصی خود از آحاد مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی روز قدس که جمعه ۱۷ فروردین ساعت ۱۰ صبح در میدان انقلاب تهران برگزار خواهد شد حضور پرشوری را داشته باشند.

شهرداری تهران نیز با استقبال از این پویش بخشی از ظرفیت تبلیغی اکران شهری خود را به پویش لشکر قدس اختصاص داد.

رسانه ملی هم با اختصاص دادن بخش‌هایی از برنامه‌های خود و درج لوگوی پویش لشکر قدس در کادر شبکه‌های سیما از این پویش حمایت کرد.

این پویش همچنین با اعلام فراخوان تولید آثار بصری از جمله عکس، کلیپ، نماهنگ و پوستر از عموم تولیدکنندگان محتوا در این چهار دسته هنری دعوت کردند تا ضمن تولید محتوای مناسب و ارسال آن به دبیرخانه فراخوان از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و بله به آیدی @lashkarequods از جوایز این فراخوان بهره مند شوند.

همچنین در بخش دیگر این پویش از مخاطبان دعوت شده تا با ارسال نام خود به سامانه ۱۰۰۰۰۴۲۳ ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی و اجتماع بزرگ روز قدس، همراهی و همدلی و هم‌صدایی خود را با مادران و کودکان غزه و فلسطین ابراز کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.