«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: مقاومت، دشمن صهیونیستی را به سراشیبی شکست و نابودی کشانده است.

هادی العامری: مقاومت، صهیونیست‌ها را در سراشیبی نابودی قرار داد

به گزارش قدس آنلاین  العامری روز چهارشنبه در برنامه «تریبون قدس» که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور رهبران و شخصیت های محور مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس درحال برگزاری است، اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی، موضوع فلسطین را به صدر توجهات جهانی بازگرداند درحالی که کشورهای حامی استکبار تلاش می کردند این موضوع را محو کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم اکنون با چالش های مختلفی روبرو است، افزود: طوفان الاقصی، کشورهایی که روابط خود را با اشغالگران عادی کرده اند رسوا کرد و مخالفت و دشمنی ملت های جهان را با رژیم صهیونیستی که نماد جنایت و حقارت است، به اثبات رساند.

العامری اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی کشورهای حامی استکبار را در داریه محکومیت عمومی قرار داد و ثابت کرد که آمریکا و غربی ها، در پشت پرده جنایت های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی بیان کرد: مقاومت همچنان پایدار و با تدبیر درحال مدیریت میدان نبرد است و حتی آمریکایی ها نیز اعتراف کردند که نابودی حماس یک توهم است.

رئیس ائتلاف «نبنی» در مجلس عراق گفت: جبهه مقاومت گسترده شده است، محور مقاومت فلسطین را تنها نگذاشت و هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مقاومت را از یاری فلسطین بازدارد.

العامری افزود: توطئه جنایتکارانه ای که در نوار غزه در جریان است، واقعیت آمریکا و غرب را آشکار ساخت و موضع ثابت و اصولی عراق، مخالفت با تمام اشکال اشغالگری است.

وی تصریح کرد: ما امروز برای پایان دادن به اشغال عراق توسط آمریکا مصمم‌تر هستیم و بازگشتی از این تصمیم درکار نیست.

العامری خطاب به ساکنان نوار غزه گفت: با جان و خون خود در کنار شما ایستاده ایم، شرافتمندان شما را تنها نمی گذارند و آنهایی که شما را تنها گذاشته اند خائن و خوار هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.