۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 975642

محمد محبی بازیکن استقلالی تیم روستوف در مصاحبه ای گفته است مشکلات استقلال به خاطر مدیران ناکاربلد است.

سود سرسام‌ آوری که از چنگ استقلال پرید!

به گزارش قدس آنلاین، محمد محبی بعد از حضور در استقلال به عنوان بازیکن قرضی دوست داشت در استقلال بماند و جالب اینجاست زمانی که او قرضی به استقلال آمد، بندی در قرارداد او گنجانده شد که این قرارداد می تواند قطعی شود. به شرطی که استقلال ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند. اما مشکل از جایی آغاز شد که استقلال مبلغ توافق کرده با باشگاه سانتاکلارا برای خرید قرضی محمد محبی را به باشگاه پرتغالی نداد و فیش جعلی ارایه داد.

در نهایت با شکایت باشگاه پرتغالی و رای دادگاه بین المللی ورزش باشگاه استقلال باید ۵۰۰ هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند و باشگاه پرتغالی جدا از دریافت این ۵۰۰ هزار یورو بابت فروش محمد محبی به باشگاه روستوف ۶۵۰ هزار یورو هم از این باشگاه دریافت کرد.

جالب اینجاست باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را ۲۵۰ هزار یورو از سپاهان خریده بود و بعد از یک فصل استفاده از این بازیکن در قبل این بازیکن به ۱.۱۵۰ هزار یورو دست یافت.

با مصاحبه ای که محمد محبی داشت، به نظر بازگشت او به استقلال منتفی است. ابراز علاقه او برای بازگشت به جمع آبی پوشان این شائبه را پیش آورد که او فصل آینده به استقلال باز می گردد اما مبلغ رضایتنامه او در حال حاضر ۲.۵ میلیون یورو است و به طور حتم باشگاه استقلال توان پرداخت چنین پولی را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.