جمهوری آذربایجان با ادعای اینکه ارمنستان در مرز مشترک با این کشور پایگاه‌های تهاجمی مستحکمی ساخته، مسئولیت عواقب آن را متوجه ایروان دانست.

باکو: ارمنستان در مرز پایگاه تهاجمی می‌سازد

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا شده نیروهای ارمنستان در حال ساخت پایگاه‌های تهاجمی در مرز نخجوان و مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان بوده و در جهات مختلف ساختمان‌های مستحکم و مواضع آتش ایجاد می‌کنند.

در گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان آمده است: «باید توجه داشت که در روزهای اخیر، ارمنستان به واسطه وعده‌های غرب فعالیت تحریک‌آمیز خود را در مرز گسترش داده و نیروهایش را در مرز متمرکز کرده است.»

بر اساس این گزارش، سامانه‌های توپخانه‌ای، دیگر تسلیحات تهاجمی نظامی و ادوات سنگین نیروهای مسلح ارمنستان در داخل استحکامات بتنی قرار گرفته‌اند.

وزارت دفاع جحمهوری آذربایجان در واکنش به این اقدام ارمنستان اعلام کرد: «ما بار دیگر می‌گوییم که ارتش آذربایجان قاطعانه از اقدامات تحریک‌آمیز ارمنستان جلوگیری خواهد کرد و تمام مسئلویت شدید وخامت وضعیت بر عهده رهبران نظامی و سیاسی ارمنستان و حامیانش خواهد بود.»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آلن میناسیان ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    البته که کار درستی می کند ولی تو این شرایطی که اسرائیل و روسیه خودشون گیر هستن و نمیتونن به باکو و ترکیه کمک بکنن برای باکو و ترکیه یدونه کارخونه آفتابه سازی و سیفون فلاش تانک هم ارمنستان تاسیس بکنه بسشونه !! هردو رو میشوره میبره !!