نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت، توان آن را افزایش داده و اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به ذلیل‌ترین شرایط خود رسیده است.

امام جمعه اصفهان: رژیم صهیونیستی ذلیل شده است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آیین نماز جمعه این هفته اصفهان که پس از برگزاری راهپیمایی«روز جهانی قدس» در میدان امام(نقش جهان) این شهر برگزار شد، افزود: این اندازه مقاومت ملت فلسطین در برابر جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی برای جهانیان، باور کردنی نبود.

وی با بیان‌اینکه اکنون رژیم صهیونیستی در باتلاق گرفتار شده است، افزود: این رژیم با نسل‌کُشی و کشتار کودکان همچون فرعونی است که از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هیچکس مثل نتانیاهو آبروی یهود و مسیحیت را نبرده است، آمریکا و اسراییل کافر مطلق هستند بنابراین یهودیان و مسیحیان واقعی جهان لازم است از جنایتکاران رژیم صهیونیستی که لکه ننگ شده‌اند، تبری بجویند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به تحلیل امام خمینی(ره) در باره روز قدس افزود: امام فرمودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و اکنون نیز اگر آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کرد، این نبرد به درازا نمی‌کشید و این رژیم توان ایستادگی در مقابل محور مقاومت را نداشت.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان بیان کرد: مسلمان باید در برابر دشمنان خدا سرسخت و در مقابل دوستان متواضع و بامحبت باشد، از این رو به عفو و بخشش یکدیگر در اسلام بسیار توصیه شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.