مردم عراق با مشارکت در فعالیت‌های روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

استقبال عراقی‌ها از فعالیت‌های روز قدس در بغداد

مردم عراق مانند مردم دیگر کشورهای جهان امروز به صورت گسترده در فعالیت‌های روز جهانی قدس شرکت کردند.

ساکنان بغداد پایتخت عراق در یک تجمع مردمی بنا به دعوت سازمان حشد شعبی این کشور شرکت کردند. شرکت کنندگان در این تجمع حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی با شعار طوفان الاحرار اعلام کردند.

خبرنگار المیادین همچنین از فعالیت‌های گسترده عراقی‌ها در خیابان فلسطین واقع در بغداد در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی خبر داد.

امروز شهروندان کشورهای سراسر جهان با شرکت در راهپیمایی‌های گسترده روز جهانی قدس اعلام کردند که در کنار ملت مظلوم فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه ایستاده‌اند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در یمن نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که نبرد آزاد سازی قدس شریف و سراسر فلسطین تنها منحصر به ملت فلسطین نیست بلکه مسئولیتی بر دوش تمام امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: طی شش ماه گذشته ملت فلسطین با فجیع‌ترین و کثیف‌ترین نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی و ایادی استعماری آمریکا در غزه و سراسر فلسطین رو به رو بوده است.

در این بیانیه تاکید شده است: آرمان فلسطین آرمان همه ما و مساله نخست امت اسلامی است. امت ما باید از مقدسات حمایت کرده و برای آزاد سازی آنها وارد عمل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.