نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان به دنبال حادثه تروریستی در راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت فردا شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

فردا شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

 در پیام مشترک آیت آلله مصطفی محامی و محمد کرمی که به ایرنا نمابر شده با این جمله تاریخی امام خمینی (ره) آمده است: بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‎ ‎‌مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

در این پیام اعلام شد که بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و نیروهای جان‌بر کف انقلاب اسلامی در راه پاسداری از امنیت و قطع دستان دشمنان خبیث، تا آخرین نفس از پای نخواهند نشست.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر تروریست‌های کوردل و مزدوران رژیم جعلی صهیونیستی، جنایتی را علیه فرزندان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند. شهادت جمعی از دلاورمردان این مرز و بوم در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، برگ دیگری بر سند مظلومیت نظام اسلامی افزود.

در این پیام آمده است: بی شک این اقدامات مذبوحانه حاکی از زبونی دشمنان پست و عجز و ذلت آنها در مقابله‌ با عزم و اراده شکست ناپذیر ملت بزرگ ایران بوده و موید این است که بدخواهان این مردم، پیشرفت استان و وحدت مسلمانان شیعه و اهل سنت را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در پیام مشترک خود اعلام کردند:‌ اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه دلاورمردان عرصه حفظ امنیت در عملیات‌های تروریستی جنوب استان به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور استان و تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اعمال اشد مجازات برای عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، روز شنبه را در استان عزای عمومی اعلام می‌نماییم و برای شهیدان والامقام، علو درجات؛ برای مجروحین، سلامتی و شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.