۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 976078

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید اصلا فرصتی برای فکر کردن به رئال مادرید ندارد.

ادعای جالب گواردیولا: اصلا به رئال فکر نمی‌کنم!

به گزارش قدس آنلاین، منچسترسیتی این هفته در دیداری حساس و نفس‌گیر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود. 

اما آنها پیش از این بازی که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود، باید روز شنبه در رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس مهمان این تیم باشند و در تلاش هستند تا امیدهایشان برای حضور در کورس قهرمانی این مسابقات را حفظ کنند. 

گواردیولا در آستانه این بازی و در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازی برابر رئال مادرید اظهار کرد: «صادقانه باید بگویم که اگر ما با ۱۸ امتیاز از تیم دوم جدول در لیگ برتر پیش بودیم، هر دو چشمم روی رئال مادرید می‌بود. اما الان مسئله من این نیست. 

ما سوم هستیم و فاصله زیادی از صدر جدول لیگ برتر نداریم اما اگر امتیازی از دست بدهیم، رسیدن به این جایگاه برایمان غیرممکن خواهد شد. بنابراین، باید به هر قیمتی که شده است در این دیدار به پیروزی برسیم. من زمان زیادی برای تماشای بازی رئال ندارم. وقتی ۹ یا ۱۰ ماه برای قهرمانی در لیگ برتر جنگیدیم، چرا الان باید حواسمان را از چنین بازی مهمی برابر پالاس پرت کنیم؟»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.