۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 976160

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  این استان خبر داد.

ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسینی امروز ۱۸ فرودین‌ماه با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم در پادگان شهید دستغیب این شهر ساخته و نصب‌ شده است، گفت: مراسم رونمایی از این یادمان ارزشمند به‌زودی اعلام خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یکپارچه‌سازی حکمرانی و گسترش جهاد مقاومت و همچنین ساماندهی قبور مطهر شهدا این یادمان ساخته و در محل پادگان شهید دستغیب جهرم نصب ‌شده است.

وی در ادامه سخنانش بر ضرورت ساخت و توسعه یادمان شهدای گمنام تأکید کرد و گفت: در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و همچنین تداعی آنان برای نسل‌های آینده ساخت یادمانی برای شهدای این مرزوبوم امری ضروری است. 

حسینی افزود: یکی از اقدامات و اهداف این پایگاه مقاومت برای ساخت و توسعه چنین یادمان‌هایی این است که در آینده نزدیک تمامی فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی حول محور شهدای گمنام باشد تا بتوان روح مودت و همدلی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم برقرار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.