۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 976425

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان هفته در برخی از ساعات با افزایش سرعت باد، سواحل و فراساحل این استان، بویژه مناطق شمالی و مرکزی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

هشدار هواشناسی به دریانوردان بوشهری

به گزارش قدس آنلاین،  زهرا راستگو اظهار کرد: همچنین داده‌های نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا فردا بعد از ظهر با فعالیت سامانه ناپایدار جو در سطح استان و روی دریا، در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد برق، دور از انتظار نیست.

وی افزود: در هفته جاری دمای هوا در استان بوشهر افزایش نسبی خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده شرایط جوی این استان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران روبرو است.

راستگو یادآور شد: همچنین در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و امروز در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و امروز در فراساحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر پیش بینی می شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۰، مد اول ساعت ۰۸:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.