شخصیت‌های سیاسی رژیم صهیونیستی حمله یک اسراییلی با خودرو به تظاهرات ضد نتانیاهو را نشانه فروپاشی جامعه صهیونیستی دانستند.

حمله با خودرو به تظاهرات ضد نتانیاهو/ تشدید دو قطبی در اسراییل

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله یک شهرک نشین صهیونیست با خودرو به تظاهرکنندگان ضد نتانیاهو در تل‌آویو خبر دادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام و انجام تبادل اسرا با گروه‌های مقاومت فلسطین بودند.

بر اساس این گزارش در این حمله دست کم هشت صهیونیست توسط خودرو زیر گرفته شدند که یکی از آن‌ها یک افسر پلیس است. این حمله جنجال گسترده‌ای را در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

اسحاق هرتسوگ رئیس رژیم صهیونیستی نیز این حادثه را بسیار خطرناک دانسته و آن را به شدت محکوم کرد. ی گفت که باید تمامی تلاش‌ها برای حفظ وحدت داخلی اسرائیل دنبال شود.

یائیر لاپید سرکرده مخالفان کابینه کنونی رژیم صهیونیستی این حمله را نتیجه مستقیم تحریک شهرک نشینان از سوی کابینه دانست و تاکید کرد که چنین حمله‌هایی باعث توقف اعتراضات ضد کابینه نخواهد شد و این تظاهرات تا زمان بازگرداندن اسرا و ساقط شدن کابینه وحشتناک نتانیاهو ادامه خواهد داشت.

ایلی کوهین وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حمله گفت که گروه‌های اسرائیلی نباید به رویکرد واگرایانه و شکافی که قبل از حوادث ۷ اکتبر در سرزمین‌های اشغالی وجود داشت، بازگردند.

با این وجود شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از شلومو کرعی وزیر ارتباطات این رژیم گفت که در میان تظاهرات کنندگان تعدادی بودند که به دنبال ترور نتانیاهو بودند. وی ادامه داد که تظاهرات خشن در سرزمین‌های اشغالی نباید استمرار داشته باشد.

گدعون ساعر وزیر مستعفی کابینه رژیم صهیونیستی حمله با خودرو به تظاهرکنندگان ضد نتانیاهو را که دیشب انجام شد، یک جنایت زشت و تنفرآمیز و خطرناک خواند و تاکید کرد که این حمله نشانه دیگری از فروپاشی جامعه اسرائیلی است، آن هم در شرایطی که اسرائیل از هر سو در معرض حمله دشمنان خود قرار دارد.

بنی گانتس وزیر شورای جنگ رژیم صهیونیستی نیز حمله به تظاهرکنندگان را وحشتناک دانست و تاکید کرد که این حمله باید محکوم شود. گانتس ادامه داد که شبیه دانستن تظاهرکنندگان به دشمنان و اتهام زنی به آنها در ترور نخست وزیر نشان دهنده بی‌مسئولیت بودن برخی شخصیت‌های سیاسی است.

ناظران معتقدند که حادثه حمله با خودرو به تظاهرکنندگان ضد کابینه رژیم صهیونیستی دو قطبی شدیدی در جامعه و سران سیاسی رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و به التهابات سیاسی و امنیتی در سرزمین‌های اشغالی دامن می‌زند. این حمله می‌تواند موج جدیدی از خشونت در میان شهرک نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی ایجاد کند که بن بست سیاسی جدیدی فراروی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم ایجاد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.